neděle 22. července 2012

Náš kocour a jeho myš v naší kuchyni

Hezkou neděli všem,

včera jsem měli takový menší zážitek s naším kocourem Kikinou a jeho "ulovenou myškou". Když dorazil do naší kuchyně s myškou v tlamě (otevřené dveře směrem na zahradu) , okamžitě se mi vybavil zážitek před pár lety, když se kocour přišel pochlubit taktéž s ulovenou myškou v tlamě, kterou ovšem  pustil v kuchyni, načež ještě čilá myška běhala po kuchyni, až zaběhla za kuchyňskou linku a již nevyběhla. Kocour chvíli očichával nábytek, a pak s klidem odešel ....
Co teď. Jako naschvál byl můj muž na služební cestě mimo a já doma s dětmi. Omdlévala jsem z představy, že budu muset sama odtahovat a demontovat linku a hledat možná  tlející myšku. Naštěstí se na mě nakonec trochu usmálo štěstí, protože si kocour druhý den na myšku vzpomněl, zalezl za kuchyňskou linku a myš odchytl. Pochopil, že nám asi tentokrát radost neudělal a s myškou zmizel směr zahrada. To už byla lepší varianta a už stačilo jen podlahu vydrhnout.
No a včera se situace opakovala. Všichni ještě chrněli, a tak jsem musela jednat akčně, protože jsem měla na sobotní den připraven jiný program, než lovit v kuchyni myš. Kocour se samozřejmě pochlubil znovu a znovu myš pustil, no nenapadlo mě nic jiného, než vzít kryt na talíř do mikrovlny a hrát si chvilku s myší na honěnou. Výsledek naší hry je prosím zdokumentován níže .... 




Ostatní už bylo na mém muži, kterého jsem musela jít vzbudit a byl děsně naaadšennnej!!!




P.S. děkuji za příspěvky k minulému příspěvku o "bermudském trojúhelníku", 
děkuji, že jste mě utvrdily, že jsme v podstatě normální, někdy konkrétně o sobě trochu  ale pochybuji  :-), moje děti o mě soudí, že jsem trochu "trhlá" mamina, no a můj muž je ze mě na prášky, no pořád lepší než na mrtvici, že jo... :-)

... náš lovec ...

Hezkou neděli
M

Žádné komentáře:

Okomentovat