neděle 24. února 2013

Střípky

Hezký večer,
dneska od "každého" kousek ...

tímto víkendem končí akce "umyvadlo". V několika minulých příspěvcích jsem psala o svém vánočním dárku, který jsem si moc přála, a tak jsem si ho musela taky hezky sama koupit :-). Hlásím, že už je hotovo. Tedy to ne já, ale můj drahý muž.





V minulém příspěvku jsem řešila dilema se skříní. Děkuji za náměty. Skříň jsme opravdu s manželem (no spíš jen manžel s  hadrem na zemi) přemístili do obývacího pokoje na místo, kde předtím stála komoda, kterou jsme zase přestěhovali tam, kde stála skříň. Prozatím jsem na její poličky vyložila jen knihy, které byly v oné komodě uschovány plus několik dekorací. Dokud si nenatřu nebo nenamořím police ve skříni, nemá cenu ji plnit. Takže prozatím je to takto:  řekla bych, že to taky nevypadá špatně




Dneska se vracel můj syn z povinného lyžařského kurzu. Na místo dojezdu, Hlavní nádraží Praha, jsem dorazila s předstihem,  měla jsem chvilku času, a tak jsem se šla podívat do vestibulu, dlouho jsem tady nebyla. Byla jsem mile překvapena, jak se to tam změnilo k lepšímu. Objevila jsem tam obchod s časopisy  HUB, kde prodávají i zahraniční tisk. Hurá, objevila jsem tam spoustu zahraničních časopisů o bydlení, zahradách, coutry bydlení včetně Wohnen & Garten  a to aktuální čísla únor, březen 2013. To jsem tedy byla moc potěšena, mívají je prý běžně. To jen, kdybyste se náhodou na  Hlavním nádraží v Praze vyskytovali .




Jo a ještě ... mrkněte níže na můj první pokus o chléb z domácího kvásku. Ještě, že jsem ho, pro jistotu, koupila. Pekařka ze mě asi nebude! :-)



Mějte se krásně
Margo

1 komentář:

  1. Ahoj Margit, skříň se mi moc líbí, krásně využitá. I ta skříňka pod umyvadlo. Pěkný týden. Slávka

    OdpovědětVymazat