neděle 7. července 2013

Můj marný boj

Hezký večer všem,
s čím že to svádím marný boj? ... no s plevelem a to hlavně se svlačcem ... U nás na zahradě se mu daří náramně, v trávě se tak nějak ztratí a neřeším to, ale v záhonech mezi kytkami mě dost štve!
Dokonce jsem kvůli němu přetvořila jeden květinový záhon na "kamenolom" s tím, že jsem si fakt dost dala záležet na kvalitně a v několika vrstvách položené fólii, stejně marné, už si našel cestičky a vykukuje. Přidala se k němu k přeslička, té se u nás taky daří :-)





Ach jo ...
Mějte se krásně
Margita



1 komentář:

  1. Jé Margit, o svlačci mi ani nemluv. Máme ho plnou zahradu. To jsme i chemii použili, což já teda nesnáším, a nic platný. Na jaře a na podzim přerývám a taham kořínky, jenže to stačí vlásek aby zůstal v zemi ... no děs. Ve skleníku jsme hlínu vyměnili předloni do půl metru, vloni celkem klid a letos je ho tam jak bych ho tam vysázela.... hlava mi nebere odkud tam vlezl .... jo, je to marný boj:-(
    Ajka

    OdpovědětVymazat