sobota 10. ledna 2015

Paper taška

Všechny Vás moc zdravím,

před vánoci jsem sháněla dárkové papíry se zajímavým designem na balení dárků. Nic moc jsem tedy nesehnala, ale zaujala mě nevánoční velká papírová taška. Její potisk se mi moc líbil, a ačkoliv jsem věděla, že ji asi jen tak nepoužiji na dárek (byla docela velká :-) ), koupila jsem si ji a pověsila jsem ji doma na úchytku komody jako že jen tak. Byla u mě kamarádka a taška, resp. její potisk, se jí taky strašně moc líbil.
I dostala jsem skvělý nápad, že půlku tašky nechám zarámovat jako obrázek na zeď a získám zároveň i vánoční dárek. No a ještě zbyde pro mě.






Na bílé stěně u nás moc nevynikne, ale na její šedivé ano. Pro sebe asi použiju naopak rámeček šedý.  (snad je to aspoň trochu vidět, když jsem fotila, bylo zataženo)


Mějte se krásně Margita


2 komentáře:

  1. Margitko s tím rámečkem je to super , máš dobré nápady ... pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Nápad s rámečkem se mi moc líbí. Krásná inspirace.

    OdpovědětVymazat