neděle 26. července 2015

Vybaluji, peru, žehlím, balím ...


o prázdninách mám pocit, že nic jiného nedělám ... 
Né že bych si stěžovala, sama mám radost, že moji kluci mají akční prázdniny a netráví je v drtivé většině u ntb nebo s phonem v ruce. I když to se nevylučuje :-) součástí povinné výbavy na cesty tyto technické vymoženosti nesmí chybět ... 

níže moje ilustrační foto asi jako že jak to permanentně o prázdninách u nás vypadá



... že by trochu i nostalgie na dobu, kdy jsem prázdniny coby školami povinná milovala i já :-)
Ať si je všichni, kdo můžou, užívají!!!

M.

2 komentáře:

  1. Připomnělo mi to dobu, kdy byli ještě kluci doma. Tak to u nás taky vypadalo.

    OdpovědětVymazat
  2. Holky nikam nechtějí, tak tohodle jsem ušetřená..jen mám děti pořád doma...

    OdpovědětVymazat