středa 9. března 2016

Množím muškáty


tedy přesněji se o to pokouším. Nemám s tím moc zkušeností, neb se mi přezimovat muškáty nikdy nezadařilo, nemám k tomu příhodné prostory.
Tuhle várku jsem dostala od kamarádky, která si muškáty takto množí každoročně. To já si je bohužel každoročně nově kupuji.
Hezky do hlíny a s pomocí stimulátoru, tak uvidím. Poslední roky sázím do truhlíků jedině muškáty, všechny ostatní truhlíkové rostliny nevydrží ...


Asi předloni jsem si pořídila muškáty bílé, když ale kvetou a pak odkvétají, vypadají nehezky, proto u mě vedou květy červené.

Doufám, že se mi nějaké rostlinky podaří namnožit, jistím se ještě i várkou namočenou ve sklenici s vodou.
Mějte se
M.

2 komentáře:

  1. Tak to jsem zvědavá jak se podaří :-) Babička je množila v té sklenici s vodou...

    OdpovědětVymazat
  2. Ačkoliv jsem "na bílé", tak si také myslím, že když muškáty - tak červené. Ať se to namnožení podaří. Hodně pohody.

    OdpovědětVymazat