středa 12. dubna 2017

Skleník a polštářkování

Děkuji svýmu mužíkovi, že se ke mě přidal a pojal stavbu skleníku jako urgentní jarní akci.
Né že bych to od něj nečekala :-)
Stejně jsem pořád nenašla místo, kam by se skleník hodil, takže stojí na místě, kde mi pohledově vadí nejméně, ale není to místo, kam by se mi úplně hodil... :-) jsem nepoučitelná, nejdřív "řežu a pak měřím", ale ono to bude dobrý :-) 
ale ještě není samozřejmě hotovo




...
Je zvláštní, jak hezké počasí a slunce mě ovlivnilo ve výběru barev povlaků na deko polštářky, kterých tedy mimochodem mám až dost
Tentokrát jsem šla až do červené a růžové barvy, kterou jsem si nevybrala ani v těch nejdivočejších barevných kreací, kterými jsem si už prošla.



Tento, s hortenzií, mi vyšívala kamarádka.



Na druhou stranu, jak je zase už ošklivo, bych je nejradši vyměnila za bílé, režné a šedivé!
Doufám, že sluníčko dojde brzy, jsem totiž schopná "polštářky "přebalit".


Mějte se tak akorát barevně
Margit










3 komentáře:

  1. Tak ať to ve skleníku pořádně roste!
    A pěkné velikonoce, Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Margitko, přeji ti krásné Velikonoce.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji hodně pěstitelských úspěchů, které potěší a budou dobře a zdravě chutnat. Vyšívaný polštář s hortenzií je skvostný.
    Krásné dny
    Katka

    OdpovědětVymazat