neděle 8. října 2017

Trvalky

letos jsem se rozhodla :-), že chci, aby mi zahrada kvetla...


stávající minizáhony jsem rozšířila a na nová místa sázela postupně trvalky...




protože nejsem žádný velký zahradník, schovala jsem si ty plastové cedulky s názvy kytek, abych později vůbec věděla, co mi na zahradě poroste a pokvete, tedy doufám, že to tak bude :-)
letos jsem se zakoukala do Phloxů, které jsem koupila v různých barevných odstínech, od bílé do vínovou, vyjma žluté
teď, když vidím ty fotky záhonů tak to vypadá prázdné, jako že jsem skoro nic nezasadila :-)


tak a teď musím doufat, že hezky přečkají zimu a příští rok se začnou rozrůstat a i pokvetou
Už se těším na jaro!
Mějte se krásně
M.


1 komentář:

  1. neboj, oni zmohutní a zapojí se, za dva roky jim bude záhon malý :)
    Pavel

    OdpovědětVymazat