čtvrtek 21. prosince 2017

Vánoční výměna

Hezké předsváteční dny!


...i já jsem se účastnila vánoční výměny, kterou organizovala Marcela z Nordic Passion a Martina z Decor Blanc. 
Byla mi vylosována paní Radka, která blog nemá. Poslala mi odkaz na její Instagram, abych se podívala na fotky z jejího bydlení. Radka má krásně zařízený domeček, kde vládne hlavně černá a bílá barva.
A tak moje volba, čím překvapit Radku a udělat ji, aspoň trošku :-) radost, byla jasná. 
Můj balíček obsahoval svícen v podobě černé koule, tři keramické dekorační stromečky a srdíčko pro štěstí.



Od Radky jsem dostala skládané papírové ozdoby na pověšení - hvězdičky, něco jako koule, andělky a stojací stromečky. Vše nádherné a dokonalé.



... a protože Radka i maluje, tak jsem v balíčku našla i krásný obrázek



Takže milé organizátorky, děkuji moc za tuhle výměnu, je to moc příjemné se takhle podarovat a těšit se, co že pak asi dostanu za překvápko já.
A Radko, děkuji a ten obrázek si nechám zasklít ...

Margo

Žádné komentáře:

Okomentovat