pondělí 14. května 2018

Trošku jsem si zařádila

jaro, krásné počasí, trošku volna navíc a bylo to!
Nápad na nové, přesněji další, sezení se mi v hlavě rodil už dlouho.
S rytím a odvážením trsů mi pomáhal muž a syn.




S ostatním jsem si už pohrála sama. Shromáždila jsem všechny možné dlaždice, palisády, zkrátka vše, co někdy někde zbylo. Že je to mišmaš? Pro mě je to právě to, co mám ráda.



Přesunula tam velkou cívku, kterou jsem natřela lodním lakem, tak doufám, že chvíli vydrží.
A taky modré kovové židle, které vyloženě pohodlné k sezení nejsou, ale modrá barva jim zajišťuje u mě prim :-)
V kombinaci tvárnic ze suchého zdění a dřeva vznikla lavička.



No a je to!!!



Teď jen najít ten volný čas a posedět ...
Mějte se krásně
Margo

2 komentáře:

  1. Nádherné posezení - jaké dobré víno jste po práci ochutnali :-) ?
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, taky potřebuju takovou "odpočívárnu". A štěrk se pod dlaždice dávat nemusí? Vypadá to perfektně.

    OdpovědětVymazat