středa 29. února 2012

Slečna Kvačka

Přestavuji vám slečnu žabku Kvačku. Přiznávám, že jsem si původně plánovala vymodelovat velké vajíčko do zahrady, ale nějak mě hlína neposlechla a dělala si, co chtěla, to se prostě stává, tedy .... aspoň mě .... občas ...
Důležité však je postavit se k tomu čelem, a z té, původně depresivní situace, vyjít s "keramickou" ctí.
Pokud se Kvačka povede, nikdo nepozná, že neměla spatřit světlo světa.  (to je jen interní informace pro
vás :-) ) a třeba se jí bude u jezírka u nějakého hezkého domečku líbit. A kdyby ne, bude hlídat to naše.



Omluvte prosím pracovní nepořádek v pozadí. :-)


2 komentáře:

  1. Margi, ta je úúúžasná !!!
    já pálím v peci kroužek...nedělní a stojí mi tak trochu moje činnost :-)
    Zdravím Tě a přeji krásný den !
    ... někdy Ti vyfotím můj pracovní pořádek, aby Tě to přešlo jooo :-)

    OdpovědětVymazat