neděle 19. února 2012

Zápichy do zahrady - plotovky

Nevím, jak vám, ale mě se zápichy do zahrady líbí. Většinou se prodávají pod názvem plotovky a jsou úplně původně určeny na dřevěné ploty, které byly z kulatin. Dnes má ale takovýto plot málokdo, proto zápich. Dokonce jsem se někde dočetla, že za první republiky byly plotovky častou dekorací plotů a zahrad - hlavně koule. Ještě než jsem si je mohla sama vytvořit, tak jsem je vždycky, když jsem jela do sousedních krajů, obdivovala. Třeba v Německu je mají rádi moc a hlavně dost barevné. Já ale dávám přednost trochu střídmějšímu stylu ... Svoji "sbírku" zápichů jsem trochu rozšířila, mrkněte .... Rybku zápich jsem vyfotila singl, ale nejhezší jsou po třech, každá v jiné základní barvě.










3 komentáře:

  1. Jé, to máš moc pěkný. Ta sovička je úžasná i to ostatní. Pěkný týden. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Margit,okouzlily mě tvé zápichy,a to hlavně z terakoty,to je fakt krásná serie!Koupila jsem si hlínu a uvažuji co udělat,a už mám jasno!Hezký den ,Daja

      Vymazat
  2. Mně se líbí moc, hlavně ten první.

    OdpovědětVymazat