čtvrtek 23. srpna 2012

Info k minulým příspěvkům

Hezký večer všem,

pomalu končí prázdniny a já se pomalu "připravuji" na svoji pravidelnou "známou", která mě několik posledních let navštěvuje koncem srpna celkem pravidelně a to známou není nikdo jiný než depka.  Manžel nechápe ( no jo chlapi, no) , že už teď si kazím prázdniny (rozuměj volno od úkolů, svačin, kroužků), když je ještě čas ... mám si to nechat až na 1.9., ale já si prostě nemůžu pomoc. To jen takové moje povzdechnutí.

Spíš jsem se dneska chtěla ještě vrátit ke 2 minulým příspěvkům, to jako, abych dokončila pointu, s nimi spojenou ...

Psala jsem o svém zážitku pálení keramiky ve venkovní  peci na dřevo a nemohla jsem dohledat fotku výsledné keramiky. Nevím, kam jsem si je uložila, prohledala jsem několik disků s fotkami, no nic. Tak ukážu aspoň tyto, je to taky keramika pálená v peci na dříví. To proto, abyste viděly rozdíl mezi keramikou glazovanou, kterou všechny známe  a keramikou, pálenou v peci na dříví - glazovanou šlemovkou čili vlastně taky hlínou (trochu zjednodušený popis). Většinou jsou to tzv. zemité barvy, a  i klasik hlína neoglazovaná vypadá jinak než z pece el. - to dělají ty plameny.





No a ještě dovětek k příspěvku o sluníčkách. Zákaznice se vrátila krásně odpočinutá (pomoooc, já bych potřebovala dovolenou znova, jako kdyby nebyla :-)  ), no a nakonec si vybrala sluníčko, které jsem původně pro ni nedělala, bylo jen tak. Proč? Prý má krásné oči!





Mějte se krásně !
Margit


Žádné komentáře:

Okomentovat