neděle 12. srpna 2012

Zámek Veltrusy podruhé, dožínky a já

Hezký nedělní večer,

tento, již končící víkend jsem měla ve znamení keramiky. V sobotu jsem již podruhé byla s keramikou na akci, kterou zámek pořádal a to Dožínky. Stánků tam, jako i minule, nebylo mnoho, ale na druhou stranu tam zase nehrozilo, že by tam stálo několik stánků s keramikou klidně i vedle sebe (to mě trochu jako "nekeramika" flustruje, ale jasně, že to nedávám najevo :-)  ) Naopak, hrdě si za svým dílem stojím!
Byla jsem tam i s kolegyňkou, která, navzdory svému tvrzení, že už je "přehrnkováno" prodala slušný počet hrnečků a hrnků, takže spokojenost. I já jsem byla, se svojí zahradní a dekorativní keramikou spokojena, bylo to tam po všech stránkách zkrátka  fajn.

Dokonce jsem si zkusila i cepem vymlátit obilí ( to je ale dřina :-) ), které jsem semlela a s trochou vody uhňácala těsto na pšeničné placky a ty se pekly na kamnech. Chtěly jsme s kolegyňkou pšeničné placky zkrátka ochutnat, abychom poznaly, jak mlsali naši předci. Mě osobně docela chutnaly, no chutnaly, byly prostě bez chuti.

V sobotu večer jsem keramiku ani nevybalovala, naopak přihodila další kousky a frčela jsem v neděli  zase do jedné vesničky u Neratovic, kam jsem byla pozvána ( společně s dalšími prodejci) jednou milou paní Míšou, se kterou jsem se seznámila v červnu na výstavě růží. No, tam už to tak akční nebylo, takže jsem to zabalila předčasně a spěchala domů, protože jsem toho měla až až. Ale nevadí, každá zkušenost je dobrá.

A cože jsem nejvíce prodávala? kočky kočky kočky ve všech podobách, velké do zahrady (ty jsem vám ani nestačila ukázat), menší na parapety, na zavěšení ..., neglazované, glazované, červené, černé ... Ve Veltrusích to prostě žije kočkama! (aby taky ne, když jsem tam k tomu přispěla i já, že jo?)








Mějte se moc krásně
Úspěšný pracovní týden anebo třeba krásnou dovolenou !
M

2 komentáře:

  1. Tak že parádní víkend! Pojedeš se podívat do HR KR tuto sobotu? Já jo, tak koukej přijed, ať si potykáme osobně! :-)
    Ahoooj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, hrozně ráda bych jela, ale není čas, ale určitě nám to někdy vyjde. Měj se moc fajn Margit

      Vymazat