sobota 20. října 2012

Tombola

Hezký sobotní večer,

pročítala jsem si některé příspěvky vás ostatních a dočetla jsem se, jaký byl krásný dnešní den, ale v Praze a okolí tedy nic moc. Tedy spíš nic, žádné sluníčko jsem neviděla.

V minulém příspěvku jsem psala o tom, že jsem cosi vyhrála v tombole. Konečně dneska se mi za denního světla podařilo výhru vyfotit. Na úvod se upřímně přiznávám, že jsem výhru mohla odmítnout, ale nakonec mi to nedalo. Tou výhrou byl .... kohout... tedy spíš kohoutek. Myslela jsem si původně, že je to slepice :-), ale byla jsem poučena, že je to kohout. Tak asi jo. Docela jsem se děsila reakcí rodiny, až domů dovezu kohouta, protože sice už několik let bydlíme mimo město, ale zase, že bychom "hospodařili" to tedy zrovna ne.  Děti byly nadšené (tedy spíše jim to bylo fuk), no a manžel docela taky. Nebo to byl možná pocit úlevy, že jsem nedovezla ještě něco horšího !! Takže se stavěl provizorní bejvák. Pokud vidíte na fotce kury 3, vidíte správně, aby nebylo mému kohoutovi smutno, na cestu, z výstavy domů, jsem dostala další dva, ale jiné, s bílou čupřinou na hlavě. Zatím bydlí spolu, než něco vymyslím ....  tak trochu danajský dar pro někoho, kdo nechová ani křečka, ale já to zkusím .... asi budou chtít časem nějaké pipky, co ...



Ahojky všem
Margo

1 komentář:

  1. Ahoooj Margitko, čeče já bych snad kohouta, ani slepici nechtěla, měli jsme je vždy doma (u našich) a půl zahrady bylo jen pro slepice. A K proutěnému jehlanu... tenkrát jsem na něj narazila úplně náhodou a od té doby ho taky nemůžu sehnat....přeji Ti krásný víkend, tedy už jen tu neděli a u nás je mlha, slunce nikde:-)Jana

    OdpovědětVymazat