pondělí 29. října 2012

Hezký večer všem,

tak dneska třeba o mém glazování.
Není to zrovna činnost, kterou miluji, ale nezbývá mi nic jiného, než se s tímto způsobem úpravy keramiky sžít. Možná to někomu přijde jako činnost jednoduchá až normální, ale mě tedy né. Tolik pokusů bylo ....
Jak určitě víte, glazury na přežahnutý střep se buď natírají štětcem, stříkají, polévají anebo namáčejí. Aby se však dosáhlo celistvého naglazovaného výrobku, to chce trochu i grif. Dole na fotce jsem vám vyfotila, jak to vypadá, když glazuji já .... je to skoro na objednání si úklidovou četu!





... a tady ukázka glazované keramiky a to tácků na štrúdl nebo třeba na roládu. První zakázku jsem dostala už před letními prázdninami od 2 sousedek, tady od nás, pak jsem je dělala pro jejich kamarádky, pak pro kamarádky jejich kamarádek ...
Mám samozřejmě obrovskou radost, že se tácky ujaly a líbí se. Koneckonců si je umím dost dobře představit  na vánoční cukroví, co říkáte. Pravdou je, že každý je jinak velký, nějak mi nejde sekat x kousků stejných rozměrů, ale to vůbec nevadí,  každý je pak jedinečný, že jo. Tyto, na fotce jsou medové a zelené barvy (glazury) a už jsem dělala i s červenou a i modrou glazurou, to jen, abyste věděli, jakou barevnou škálu mohu nabídnout. To byla fuška je  naglazovat, to mi věřte!!! Ty nádoby jsou  na  vařečky. To je přídavek pro kamarádky kamarádek :-)


Mějte se krásně
Margit

Žádné komentáře:

Okomentovat