sobota 10. listopadu 2012

Sovičky zvonečky

Hezký večer všem,

... i já trošku dneska přispěji svoji troškou na "mlýna" , konečně jsem totiž našla fotky z brzkého letošního jara, kdy jsem tvořila sovy jako zvonečky. Ani šité, ani háčkované, ale keramické. Sovičky jsem dovezla k prodeji do jednoho krámečku v Kralupech nad Vltavou, kde se nějaké moje keramické výtvory prodávají. Zrovna minulý víkend jsem byla za majitelkou obchůdku. Vyráběla jsem další a to nejenom na pověšení, ale i "stojící".

jarní tvorba ...


 




nová tvorba ... teď, když koukám na další várku soviček, tak mě napadá, že, ačkoliv poměřuji použitou hlínu, nikdy nedokážu kus jako kus ... každá je jinak veliká





jak, tak na to koukám, tak letos, před vánoci, u mě vedou ryby, rybky, tácky ...









Mějte se krásně
Margo

Žádné komentáře:

Okomentovat