čtvrtek 1. listopadu 2012

Dílnička

Hezký večer všem,

... tak dlouho jsem se těšila na novou dílnu, až jsem se dočkala. No dílnu, spíše bych měla napsat dílničku. Na fotce je to ještě prázdná, taková akorát místnost, která sousedí s domem, ale nechodí se přes ní dál. Když jsem si do ní přestěhovala všechno keramické "nádobíčko", už v ní zas tak k hnutí není. Ale lepší, než nic, že. Na druhou stranu jsem potěšila ostatní členy rodiny, to  proto, že jsem vyklidila prostor v domě, na verandě a máme to doma zase jako lidi.





Mějte se krásně
M

2 komentáře:

  1. Ahoj Margitko, jak já bych chtěla "dílničku" !!! A jako u lidí to u nás vypadá asi jen na vánoce, kdy veškeré věci, které hlínu jen připomínají uklidím. Asi Ti vyfotím kuchyň, prádelnu, jídelnu, ložnici, kde suším a manželovu (tedy teď spíše mojí) dílnu, kde mám pec a všechny jeho regály, které trochu šly uklididt a sklidit jsem zabrala. MASAKR !!!
    Ale mě to nevadí, já mám hlínu radši než nějaký esteticky naklizený byt, my prostě žijem a kdo k nám příjde je vítán a komu se u nás nelíbí, ať k nám nechodí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Margitko, tak hodně štěstí v tvém tvoření v takové krásné dílně.
    Iva

    OdpovědětVymazat