pondělí 1. dubna 2013

Nový přírůstek... i k renovaci

Hezký pondělní večer,

doufám, že, i přes nepřízeň počasí, jste si užily sváteční den. Já tedy zrovna ne, bojuji několik dní s chřipkou, která mě nechce opustit .... Dokonce jsem ani nejela na první letošní řemeslně-velikonoční jarmark, a to je co říct, protože na jejich atmosféru se vždycky moc těším. (no kdyby bylo sluníčko a trochu tepleji, tak bych se třeba rozhodla možná i jinak, ale zima a ošklivé počasí mi pomohlo se rozhodnout a to bez výčitek)

Dneska vám ukážu svůj nejnovější nábytkový úlovek a to tuto skříň - původně jsem si myslela, že jde o dvoudílnou skříň, ale ukázalo se, že jde o jednokusovku.


 stojí na ozdobných podstavcích, ale ty jsme prozatím odšroubovali






... a  naše lednová dvojčátka  Laura a Bruno -holandské minikozičky



Ahojky všem
Margo

3 komentáře: