úterý 16. dubna 2013

Příprava na jaro i na zimu

Hezký večer,

začala jsem s přípravou na sezonu - drhnutí dlažby na terase, mytí zahradního nábytku, nádob na kytky atd.
Zrušila jsem záhon u terasy, ač nerada, ale nebavilo mě pořád bojovat se svlačcem, kterému se daří všude báječně, ale zrovna v mém záhonu, snad ještě více než to. Vymyslela jsem variantu s kameny, tak uvidíme, jak dlouho se mi to bude líbit !?

v kamení bude "sedět" plechová vana s leknínem a jak jinak, s mými milovanými keramickými rybami, nabodnutými na kovové tyčky, které jsem, pro jistotu, zabetonovala do plastového květináče, aby to všechno hezky drželo pohromadě


vydrhnuté nádoby




no a manžel??? ten se připravuje svědomitě na další zimu (brrr, ani pomyslet na ni se mi nechce :-) )
po letošní zimě jsme totiž trochu "zchudli"




a tady materiál na zimu další ... (uf, už aby začal...)




a taky nesmí chybět  trochu keramiky - dneska moje oblíbené  koule trochu jinak - jarně



a ještě oblíbenější ptáčkové ve veselých barvách


Mějte se krásně jarně
Margo

2 komentáře:

  1. No jo, svlačec, s tím bojuju taky... a řekla bych že vítězí on:-))
    Koule jsou nádherné!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Margit, hezky se činíš na zahrádce! Ono to tááák láká, být pořád venku. Ptáčci jsou nádherní. Už se zase těším na další nakouknutí k tobě.
    Krásné jaro! Iveta

    OdpovědětVymazat