čtvrtek 15. března 2012

Jarní výměna

Hezký večer,

dnes jsem konečně doběhla na poštu pro psaníčko od Magdy (omlouvám se, blog nevím) a v něm překvapení - šitý růžičkový obal na telefonní seznam včetně a krásné srdíčko, taktéž z růžičkové látky s velikonoční nášivkou. Dárečky se mi moc líbí, Magdi děkuji. Koukám po ostatních šikulkách a obdivuji šitá srdíčka, protože to já prostě nesvedu! A jedno krásné už mám i doma.



Já jsem posílala Blance (www.tocomebavi.blogspot.com) co jiného, než své keramické výtvory - malá srdíčka na pověšení, dva bílé ptáčky a zahradní zápich sluníčko. Vzhledem k tomu, že keramiku dělám průběžně a měla z čeho vybírat, hodně jsem přemýšlela, co poslat. Nemohla jsem se, vzhledem k tomu, že to mělo být překvapení, Blanky zeptat, co by se jí hodilo víc, tak jsem to hold riskla. Pidi ptáčky jsem většinou dělala z teracoty a přírodní, ale, co jsem si na podzim minulého roku otevřela blog a prohlížela blogy ostatní, nabyla jsem dojmu, že bílá barva je in. Zkusila jsem to a hle, bylo to tak. Největší zájem byl o ptáčky bílé.
Sluníčko zápich je v nabídce i v hnědé barvě - burel a také oglazované žluté, ale zase, nevěděla jsem, které by se hodilo nejvíc. Blani, rozhodla jsem se nakonec podle svého nejlepšího vědomí a tak, doufám, že Ti moje keramická dekorace dělá radost a budu moc ráda, když někdy na blog ukážeš, kdeže sluníčko bydlí.

A ještě na závěr musím poděkovat Helence za tuto akci. Jako "blogový" nováček jsem takouto akci zažila poprvé a jako nápad mi to přijde super.

2 komentáře:

  1. Určitě ukážu,kde sluníčko bude bydlet,zatím ho mám doma,ale určitě se odstěhuje na zahrádku.No a ptáčci jsou vystavení na poličce v obýváku,kde jim to moc sluší!!!!

    OdpovědětVymazat