pondělí 19. března 2012

Tři květináče - pařezy

Hezký večer,

 v minulých dnech jsem tentokrát tvořila květináče, jak já jim říkám pařezy. Dělala jsem je na zakázku a budou v nich, dle objednavatelky, bydlet sukulenty - sukulenti :-).
Modelovala jsem je podle obrázku, který jsem s objednávkou přijala. Doufám, že mi při sušení nepopraskají, vždycky, když něco dělám už pro konkrétního člověka, tak se třesu strachy a zároveň hrůzou, aby to vyšlo.
Bohužel (píšu bohužel, ale samozřejmě ve smyslu "keramiky", jinak super) mě do dílny hodně svítí sluníčko a to je docela problém, protože i když dílka balím a přikrývám do igelitu, vysychají rychleji, než v zimě a to se hlíně nelíbí, potřebuje schnout hezky pomalu.
Tak prosím, mrkněte na ně ....

toto je obrázek - vzor




a toto je výsledek



Hezký večer všem :-)

1 komentář:

  1. Nadhera! ja jsem zrovna pred par dny presazovala me sukulenty ale takovehle krasne kvetinace nemaji :) Zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat