sobota 17. března 2012

Pokus o keramické šperky

Ahojky všem,

nedalo mi to a zkusila jsem pár keramických šperků, abych tedy byla přesná, jde o amatérské šperky.
V podstatě s tím nemám žádné zkušenosti, ale přišlo (ha ha trošku jsem se přecenila) mi to takové jednoduché, prostě vymyslet nějaký přívěšek nebo ho vykrojit, vypálit, oglazovat,vypálit, na tom přeci nemůže být nic těžkého. To jsem se ale mýlila, tedy z mého amatérského hlediska.
 Nemám žádný speciální stojánek na vypalování keramických šperků, žádné efektní glazury, které by dodaly šperkům šmrc. Nicméně mě ani toto neodradilo od pár pokusů, které jsem spáchala ....
Stojánek na šperky jsem si vyrobila z hrníčku, do kterého jsem propíchla dvě dírky a provlíkla pevný kantalový drát ( to je drát, který snese velký pecní výpal bez újmy), na který vždy zavěsím 2 - 3 kousky - pro profesionální účely dost neefektivní, pro mě akorát. Stojánek na pověšení  proto, že by měl být šperk oglazován z obou stran, aby byl tedy hezký, že. Nevím, jak se "profesionálně" šperky vyrábí, postupuji tak, jak si myslím. Do každého budoucího šperku nebo náušničky ještě zapíchnout očko (také kantalový drát), no a za ten šperk věším "v hrníčku".

Nemám ještě okoučované příslušenství, tedy kovové nebo drátěné doplňky (určitě doladím) tak, aby to v konečné podobě vypadalo, ale některé nápady nebo pokusy prostě potřebují čas, aby dozrály, však to určitě znáte a víte, jak to myslím.

Tak toto je prosím můj stojánek na vypalování šperků




.... a tady moje první pokusy výroby keramických šperků - prosím o shovívavost :-)



Mějte se moc hezky, ahojky všem

1 komentář:

  1. Moc se mi líbí ty keramický kytičky, hlavně ty červený, krásná glazura. Hezký večer. Slávka

    OdpovědětVymazat