neděle 1. dubna 2012

Víkend

Ahojky,

nabaženy minulými 2 víkendy, kdy bylo krásné počasí, jsme se s kolegyňkou J. už tenkrát rozhodly, že právě tento víkend
"jakoby" zahájíme letošní sezónu v naší prodejní minigalerce. Bohužel nám k tomu tedy sluníčko vůbec nesvítilo, tedy hlavně v sobotu. Tím se asi řídili i ostatní , protože moc návštěvníků nedorazilo.
Dnes byla sice taky zimča, ale svítilo u nás sluníčko a hned nás bylo v galerce víc. Níže pár fotek z různých období  z minigalerky a ze včerejší soboty ráno, jak to J. naaranžovala. Minigalerkou to zazýváme proto, protože je to opravdu miniprostor.
P.S. ne všechno jsou nebo byly moje výrobky











Tyhle jarní dekorace nejsou také mým dílem, ale zaujalo mě, že nádoby jsou klasické velké plechovky od potravin. Naše společná kamarádka H. taky ráda tvoří, shodou okolností taky občas keramičí, ale tentokrát k nám dovezla toto. Pro mě to byl nápad nový, ale určitě je už "profláknutý". Plechovky jsou upraveny a to ubrouskovou technikou a nalakovány. Já bych  to viděla tak, že bych si je natřela na modro (no jak jinak) a zasadila bych do nich třeba  letničky. No, plechovky mám slíbené, H. totiž bydlí v centru P. nad školní jídelnou a z plechovek má na výběr. No není to skvělý?
Mějte se krásně ! Margit



1 komentář:

  1. Ahoj Margitko,
    moc pěkný obchůdek jste si pořídily.Všechno jste krásně naaranžovaly. Kdybych bydlela blízko, určitě bych k tobě chodila na kukandu. Tak alespoň virtuálně.
    IVA

    OdpovědětVymazat