pátek 6. dubna 2012

Šnek

Hezký večer všem,

nejprve bych chtěla všem popřát krásné velikonoční dny, které nám to slibované ošklivé počasí nesmí pokazit!
Je mi líto, že se nemůžu pochlubit nějakou svojí velikonoční výzdobou, jako vy (a že jste všechny takové šikulky, to je jasné), protože jsem si žádnou výzdobu nepořizovala. Pořád přemýšlím, jak je to možné, že mě to v poslední době nebaví a jediné vysvětlení je asi to, že jak s kolegyňkou vymýšlíme dekorace a vždy musíme s předstihem, tak jsem už "pro sebe" nějak vyšťavená.

Dnes vám ukážu šneka. V galerce máme takového "prcka", ale jedna zákaznice si přála šneka většího, kterého zabydlí pod smrček a nechce si kupovat toho "průmyslového", což samozřejmě kvituji. Chtěla prostě takového, jen většího. Tak jsem to zkusila. Je to tedy zatím chlapák vymodelovaný a ještě neuschnutý, takže, jak víte, z mých minulých příspěvků, vyhráno zatím nemá. To ukáže až čas ... Ale slibuji, že se budu o něj dobře starat.

Mějte se krásně




2 komentáře:

  1. Ahoj Margitko, děkuji za všechny tvé návštěvy i komentáře. Já k tobě také stále nakukuji a je mi po keramice zase smutno. Dílnička zatím pořád není, je spoustu jiné práce. Pá věcí čeká na vypálení, tak budu muset peci anjít nějaké jiné hezké místečko. Když nemůžu dělat keramiku tvořím stále něco jiného a zrovna jsem šila látkové šnečky. Jsou taky tak rošťácký jako ti tvoji keramický. :-)
    Měj se krásně a tě hlína poslouchá tak jak má! Iveta

    OdpovědětVymazat