neděle 15. dubna 2012

Psí víno

Dobrý večer všem,

víkend za námi, nevím, jak u vás, ale u nás sobota krásná, neděle déšť. Že dnes pršelo, to mi ani nevadilo, včera jsem se docela nadřela s odstraňováním psího vína. Roste nám (přerůstá) na klasickém pletivu a je navíc  zamotaný v živém plotu, který narůstá hned vedle  a má nám do budoucna zastínit pole, které s námi sousedí.  Prostě místo špatně přístupné. Kdo ho pěstuje, ví, že na jednu stranu super popínavka, na druhé straně je to "nezmar". Nedalo se nic dělat, trošku většího jarního střihu bylo třeba.

No a z dlouhých šlahounů jsem si vyrobila několik věnců, ty se budou na dekorace hodit. Nebo jen tak je někam zakomponovat tak, jak jsou, to se mi líbí nejvíc.

Mějte se krásně.
Margo





1 komentář:

  1. To máš pravdu ,příroda má vždy navrch...já dělám věnečky ze zelených šlahounů ,jde to skvěle,nic se neláme a dobře se proplétají,ale musí se využít vše ...ahojky Daja

    OdpovědětVymazat