sobota 14. dubna 2012

Třídní schůzky

Hezký den všem,

těším se na dny, kdy má moje nejmladší štěstí třídní schůzky. Ne nebojte, nebudu popisovat jejich průběh, určitě ho v drtivé většině všechny znáte. Spíš vysvětlím, proč na ně ráda chodím ( zpátky už je to horší :-) ) - škola se nachází v krásném centru Prahy, v jejímž okolí proudí davy turistů a obdivují krásu Prahy, všude samé minikavárničky, bary, antiky, obchůdky všeho druhu ( ale svačinu do školy tu nekoupíte ) a já  se kochám a vždycky lituji, že jsme se z této krásy odstěhovali kousek za.
Pojďte se mnou pokochat, jaké krásné obchůdky (tedy spíše v tomto případě výlohy) při své cestě míjím ...








 Níže  je výloha "obyčejné" prádelny a mandlovny, ale tady ji svoji krásnou a stylovou výlohou povýšili na neobyčejnou prádelnu a mandlovnu.





Bazar - bohužel dnes zavřeno, ale jinak, takové malé aukro bez poštovného, bazárek malý, vlhký a špinavý, a to je právě to, co se mi na něm  líbí. Proto nevynechám žádnou příležitost vstoupit.


No a tady cíl mé cesty. Hurá po schodech do 3. patra (to je jako normálka do 6.) si vyslechnout, že nemáme hezky upravené sešity, že je nemáme obalené, ba i se neví, jestli je vůbec vedeme, že nedáváme pozor, že vytíráme ponožkami podlahu budovy školy atd. atd. :-)


Mějte krásný víkend!
Margita

2 komentáře:

  1. ....krása..někdy jsem jak Dr. Jekyll a pan Hyde..na jednu stranu se mi líbí bydlet na venkově, mít zahradu...ale někdy ve skrytu duše mám sen bydlet v nějakém krásném starém domě...třeba v Praze na Malé Straně a nebo v Telči v domečku s podloubím...jsem blázen :-D

    OdpovědětVymazat