čtvrtek 6. září 2012

Hezký večer,

... je to prostě tak, začátek září je pro mě ukončení léta a začátek podzimu, a nezmění to ani sluníčko, které nám teď hezky svítí. Letošní "depku" z konce prázdnin a začátku školy, pro mě tedy podzimu, už jsem trošku překonala, tedy překonala, nemám ani čas si tu letošní "depku ani pořádně užít. V práci honička, zahrada by taky potřebovala trochu opečovat,  teď ještě k tomu honička i za učebnicemi, protože buď se doprodaly, nebo mají teprve přijít na sklad, pak zase nepřišly, pak přišly a už zase nejsou ... Ale pozor, blýská se na lepší časy, můj syn si ji chytře z další dodávky zamluvil, tak snad už nám to vyjde!  A k tomu všemu v následujících 3 víkendech mám výjezdy s keramikou na akce a vinobranní, takže doufám, že to nějak "ustojím" se ctí.

trochu jsem se na podzim připravila po svém ....
... keramická dýně,,, já vím, nic nového pod sluncem, ale ještě jsem je nedělala a třeba se budou někomu líbit
.... ptačí budka - to mi přijde taky takové podzimní zboží
... keramická nádoba na lahev vína





Mějte se moc krásně
M

Žádné komentáře:

Okomentovat