neděle 9. září 2012

Polystyrenové koule

Dobrý večer,

možná se budete divit, že "obtěžuji" s polystyrénovými koulemi, které by kde kdo přehlédl nebo jim spíš vůbec  nevěnoval pozornost (přehlédnout se asi nedají :-)  ), ale pro mě mají cenu zlata. Ukořistila jsem je v jednom nenápadném květinářství. Slečna prodavačka byla potěšena, že se jich prý konečně zbaví ... A taky, že jo. Už jsou v dílně.
A na co že se mi budou hodit, no přece jako pomocník při tvarování veeelikých koulí z keramické hlíny. Už nebudu muset používat fotbalový míč, který je stejně ve srovnání s větší koulí docela mrňous.

 



.... a ještě pár postřehů z naší garten

letos se mi dýně nějak "opožďují" ...



zasadila jsem se ke kovovému oblouku, aby se mi pnuly ...









Mějte se a krásný pracovní týden!
Margit

1 komentář: