úterý 25. září 2012

Mělnické vinobraní

Hezký večer,

... ještě, že už je po všem ! Né, že by se mi nelíbilo účastnit se těchto akcí jako prodejce keramiky, ale po 3 víkendech akcí toho mám tak akorát. (ale jen na chviličku :-)  ) Ale abych  jen nebubřila, tak musím mělnické vinobraní pochválit, moc se mi tam líbilo. Teď už zbývá jen vybalit neprodanou keramiku a těšit se na další akci ...

pár foteček, spíš takové rychlofotky .... foceno jen z našeho místa, ani jsem se nestihla podívat po celém areálu a nechtěla jsem fotit stánky zblízka, sama to nemám ráda, když někdo přijde ke stánku a fotí ...


kohopak je to stánek ??? :-)
,



v rámci stánkového prodeje jsme musely s kolegyňkou i předvádět ...
tady drátkování

tady malba barvítkem na oglazovaný střep





... a tady sympatický soused stánkař (specializace: výroba a prodej upomínkových předmětů) nám namaloval  něco na památku, doufám jen, že jsem to moc převozem neponičila a po výpalu bude jeho kresba i vzkaz pro nás hezky čitelný















bylo fajn

Mějte se moc krásně
Margit

Žádné komentáře:

Okomentovat