středa 16. ledna 2013

Art&Décoration

Hezký středeční večer,

dneska jsem hrozně moc potěšena, protože jsem objevila v Kauflandu v oddělení tisku francouzský časopis o bydlení a umění, dá-li se to tak nazvat. Pro mě jednak vzpomínka na dobu minulou a teď i spojení příjemného s užitečným, nebo-li bydlení, dekorace s fracouzštinou, kterou si aspoň čtením trochu zopáknu. Bohužel, jak jsem zapátrala v místě, je časopis  nově dodáván s několika měsíčním zpožděním, takže teď aktuálně jsme v létě 2012, ale to nevadí ....




Pořídila jsem si různé kovové tyčky, jak jsem o nich psala v minulém příspěvku, že je asi použiji místo bambusových špejlí k růžím. Musím je hezky odmastit a natřít - k bílým růžím na bílo natřené kovové tyčky, k černým černé, asi takhle to vidím, že by to bylo nejlepší. No naštěstí nemusím natírat hned, protože, kromě, již vymodelovaných růží, musím pec naplnit i jinou keramikou, aby to bylo jaksi ekonomické, což znamená kutit a tvořit .



a níže? že by polotovar mého vysněného vánočního dárku?




Mějte se moc hezky
MA







3 komentáře:

  1. Francúzsky časopis som si kupujem asi od 2009 roku. Ja teda po francúzsky neviem, ale pre mňa je to krásny relax pri krásnych inšpiráciách. Len je trošku veľký a ťažký, tak si vieš predstaviť koľko priestoru uskladnenie starých čísiel zaberá. A to si nekupujem iba tento časopis.U nás sa tiež predáva s takým oneskorením. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Margit, tu tvou radost z časopisů chápu, ráda zase pročítám německé a osvěžuji němčinu a vzpomínám na dobu, kdy jsem tam rok a půl žila. Ty růžičky z předešlého příspěvku jsou nádherné. Slávka

    OdpovědětVymazat
  3. Margitko, na tvůj dřez se těším s tebou. Jsem zvědavá, jak ti bude ladit v kuchyni. V časopisech by jsem si určitě nepočetla, ale co vím, oči by se pokochaly.
    Hezký den Iva

    OdpovědětVymazat