úterý 22. ledna 2013

Lucerna

Hezký večer všem,

abych mohla dokončit objednané růžičky, musím tvořit a naplnit celou pec keramickými výtvory. A to buď hodně drobnostmi nebo velkými věcmi. Už od minulého léta mám v hlavě něco jako keramickou lucernu. Pustila jsem se do ní, je poměrně velká a zaplní tak pec rychleji. Původně jsem si myslela, že na každé straně vyříznu otvor jako okno s tím, že bych, s pomocí něčeho, nevím čeho, do něj (zevnitř) natáhla třeba nějaké kovové pletivo nebo  mřížku nebo třeba i sklo. No, potřeba něco vytvořit (kvůli růžičkám) byla rychlejší než moje přemýšlení, jak na to,takže jsem zvolila jednodušší variantu s vykrojenými trojúhelníčkama. Svíčka se vkládá z jedné, zadní strany, je tam vyříznutý otvor. Teď mi jen držte palce, aby, i když dodržuji postup pomalého schnutí, mi hlína nepopraskala.  ...bojim bojim ....



Podobné sluníčko už jsem dělala i nafotila na blog, tohle je trošinku jiné, sluníčkový ksichtík jsem prstem vytlačila jen tak nenápadně, tak uvidíme, jestli to bude nakonec hezké. Já sama mám takové na zahradním domku u naší chaty, ale je bez ksichtíku, to se mě osobně líbí nejvíc.



Ahojky příště
Margita






2 komentáře:

  1. Přeji hezký den a moc děkuji za milou návštěvu u nás na kopci.
    Krásná práce♥
    ♥♥♥
    Žaneta

    OdpovědětVymazat
  2. lucerna se mi moc líbí, představuji si ji někde v zákoutí zahrady jak svítí a vrhá odlesky do teplého letního podvečera...

    OdpovědětVymazat