úterý 1. ledna 2013

Šťastný Nový rok 2013 +++

Hezký pondělní večer všem,
.
... dost lidí odjíždí slavit příchod nového roku třeba na hory, no a my jsme z hor "utekli" do poklidu domova. Slavit příchod nového roku není totiž moje moc velké hobby, já naopak prožívám každoročně v tuto dobu takovou vnitřní ouzkost z toho, co nás čeká a doufat, že to bude většinou to dobré.
Vám všem přeji šťastný Nový rok 2013, hodně a hodně zdraví, to je asi to nej, penízky, když né moc, tak aspoň akorát, práci, domácí klid a lásku, šťastné a zdravé děti, hodně dobrých kamarádů a pro nás, tvořilky, hodně fakt dobrých nápadů ...


Dnes Vám i já ukážu můj vánoční dárek. Normálně dárky tohoto typu neuznávám, ale k tomuto se hrdě hlásím :-)
... copak to asi je ...
no přeci můj nový kámoš - keramický dřez - hurááá
pravda, ještě si chvíli musím počkat na jeho instalaci, ale určitě se dočkám (když budu hodná)










a tady jsem si koupila na poslední a první den v roce krásné bílé růžičky, to aby mě nebylo tak úzko





MĚJTE SE RÁDI

Margita

1 komentář:

  1. Margitko, to je dar!!!!!!!! Také bych z něj měla velkou radost. Už se těším až ho nafotíš.
    V novém roce ti přeji tobě a tvým nejbližším hodně štěstí, spokojenosti a lásky.
    Iva

    OdpovědětVymazat