čtvrtek 12. ledna 2012

Darované háčkované ubrusy

Určitě jste to už některá zažila .... poznala jsem jednu fešnou dámu v babičkovském věku, jak jsem ji poznala? došla, resp. dojela k nám (!) do keramické prodejničky se podívat a pokoupit dárečky. Hned jak vešla, tak jsem si říkala, že to je taková ta babička babičkovská, hrozně milá paní, už od pohledu. Slovo dalo slovo, nabídla mi, že mi uháčkuje ozdoby na stromeček, o kterých jsem snila. Stromeček s jejími ozdobami byl úžasný. Viděla mé nadšení z uháčkovaných drobností a jako bonus mi darovala několik háčkovaných ubrusů. Háčkovala si je do své výbavičky a to se vdávala před 50 lety, což ve mě vyvolalo nadšení několikanásobně větší, protože "staré" věci miluju. Pokochejte se se mnou - viz fotečky
P.S. už se těším na háčkované záclonky




2 komentáře:

  1. To je krása :-). Máš velké štěstí.....

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné ubrusy. Moc ti přeji tyto úlovky, já je také miluji.
    Iva

    OdpovědětVymazat