neděle 22. ledna 2012

Moje první ocenění

Děkuji dobrým dušičkám Janině a Romče za ocenění, které mi poslaly (romana-unasdoma.blogspot.com a jankovice13blogspot.com). Jak hezky napsala Janina, jsem v našem blogařském světě nováček, tak jsem rychle lovila informace co a jak. Tak snad nic nepokazím.

Posílám dál ocenění kolegyňkám, ke kterým chodím nakukovat nebo které našly odvahu mě podpořit v mých blogařských začátcích, ať už formou příspěvku nebo že se staly členy mého blogu. Díky. Nejradši bych za toto poslala ocenění  všem, ale některé z vás už ocenění dostaly, tak s dovolením posílám jinam...

susieshousecr.blogspot.com  - moc hezké ovečky a nádobíčko
ivetule.blogspot.com - hezké nápady a taky trochu moje "konkurentka"
kaivatvorenicko.blogspot.com - hezké tvořeníčko
petrah-mojenej.blogspot.com - hezký blog
zcdl.blogspot.com - krásné pohlednice

Všechny Vás moc zdravím a ještě jednou děkuji. Margit

1 komentář:

  1. Milá Margitko, moc ti děkuji za tvé ocenění, které mne moc potěšilo. Přeji ti mnoho zdaru při tvém tvoření, ráda zase přijdu na kukandu.
    Iva

    OdpovědětVymazat