úterý 24. ledna 2012

Stará lampa

Před nějakým časem psala Evík na svém blogu o drátěných stromech - dekoracích, na které se mohou věšet různé drobnosti. Tenkrát jsem okomentovala její příspěvek, že za tímto účelem mám "vypreparovanou" starou nefunkční lampu, ze které jsem odstranila stínidlo a ponechala kovové kružnice. U mě to slouží v minigalerce, jak jinak, na pověšení drobných keramických věciček, ale myslím si, že by to mohlo být klidně využito i třeba na jiné dekorace,jako šitá srdíčka, co hodně z vás krásně šijete nebo na něco takového, zvláště, pokud se třeba vypreparuje ještě objímka a držák stínidla a kdyby ta lampa měla ještě navíc krásný stojan, tak to by mohla být opravdu dekorační bomba .... co říkáte?



3 komentáře:

  1. Je to tak!Nejen krásná ale i účelná ,mám na podobné pověšenou bižutérii,na podobném rozvětveném stojánku malou keramiku ap.jen je třeba před vyhozením uvažovat !Ahojky Daja

    OdpovědětVymazat
  2. Dajo, jestli jsi ten stojánek s malou keramikou fotila do příspěvku někdy dřív, tak vím, moc se mi to líbilo a byl to jeden z mých prvních komentářů. P.S. kolikrát jsem vyhodila něco, co se mi za čas hodilo, asi to známe všechny, ale kam odkládat... Ahojky

    OdpovědětVymazat
  3. Margitko máš tu moc příjemně a jsi moc šikovná, chtěla bych mít tvoje ruce :)) A s těmi sukulenty jsi mě rozesmála :))))

    OdpovědětVymazat