sobota 28. ledna 2012

"Nekalá" konkurence

Minulý týden jsem zavítala do jednoho obchodu s keramikou a dekoracemi, nedaleko od nás, abych si tam nakoupila doplňky k jarní keramice. Jsou to většinou věci z dovozu (rozuměj z Číny) a ne všechno se mi tam líbí. Narazila jsem tam na zahradní dekoraci, jak bylo na štítku zboží a to na keramickou kouli s ptáčkami. Od té doby, co se sama kamarádím s keramickou hlínou, koukám na tyto prodávané výrobky tak trochu i z druhé strany a porovnávám, ale tady jsem hned byla trošku v šoku a dá se říct, že i smutná ... Proč? Koule s ptáčkami stála prosím 24 Kč, jo jasně, je to super levné ... ale proboha ta cena mě totálně demoralizovala ... za tu cenu nevyrobím ani ptáčka (a to nepočítám svůj čas), natož kouli + přežah + výpal + glazura! Navíc si nejsem ani jistá, jestli je to skutečně keramika, je to moc lehoučká věcička, ale pravda na první pohled není poznat.
A tak mi nezbývá, než doufat, že lidičky pochopí, že nabízím zboží, konkrétně podobnou kouli za trochu penízků navíc, ale za svým zbožím si stojím, garantuji výpalnou teplotu, chápou cenu mé práce a podobné dekorační kouličky si u nás v minigalerce budou i nadále kupovat ....
Tak jako já si radši třeba koupím chňapku od jedné naší společné blogerkské tvořilky, protože vím, že je šitá pro mě a nekoupím si ji třeba v domácím potřebách ... Co vy na to?


                               Koule s dvěma malými ptáčky koupená , ta druhá je můj výtvor

Žádné komentáře:

Okomentovat