středa 25. ledna 2012

Keramické srdce ve finální podobě

Začátkem roku jsem tvořila keramické srdce. Přiznávám, že takováto tvorba je pro mě nejbližší a všude, kam to jenom trochu jde, dekoruji růžičkami. No a co, každej má svůj styl a směr tvorby :-)... Srdíčko, tedy spíše srdce, je vypálené na teplotu 1160 , měří cca 16x16 cm. Nakonec jsem vůbec nepoužila glazury, ty jsou do exteriéru přeci jenom choulostivé, ale oxidy. Nevím, jestli je to dobře na fotce vidět, je světlé barvy s  tmavým probarvením a růžičky jsou do barvy železa. Mrkněte níže ... Představuji si, že by mu to mohlo slušet "na stojáka" v nějakém krásném keramickém květináči společně s kytkami nebo třeba na parapetu???





                                     A takhle to vypadalo před prvním výpalem, ještě nevyschlé...

2 komentáře:

  1. Máš to náááádherné :-) držím palce, jen tak dál, jak říkáš, každý má svůj směr ... a ten tvůj se mi líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Margitko srdce je nádherné a s růžičkama mu to moc sluší je to také moje nejoblíbenější kombinace :-)

    OdpovědětVymazat