čtvrtek 19. ledna 2012

Naplnění keramické pece

Dneska jsem jela z práce jako ďábel, abych stihla naplnit keramickou pec proschlými výtvory.  Jedná se o první výpal (přežah), výtvory se mohou  dotýkat, zvlášť pokud jsou ze stejné hlíny. A tak je fajn "naložit" pec co to dá, už i kvůli elektrice. Ten, kdo keramičí, ví, že každá takováto akce je doprovázena takovým "keramickým chvěním", kdy v podstatě nevíme, jak to dopadne, na jednu stranu jsme natěšení a na druhou stranu máme strach, aby všechno přežilo bez újmy (třeba vzduchová bublina, která když je v nějakém kousku hlíny  schovaná, tak v peci pukne a kousky lítající hlíny smetou vše, co jí stojí v cestě). A pak je ještě druhé "keramické chvění" , jak já říkám, a to je ostrý výpal. Uvidíme. A co mám v peci?
Samozřejmě moje oblíbené slepičky, růžičky, květináče na bonsaie, hrníčky a spostu dalších drobností, jo a taky jsou tam schované někde velikonoční vajíčka. A ještě  i srdce, které jsem nafotila do některého dřívějšího příspěvku. Nejdříve se mi moc nelíbilo, ale Andrea (rêve de vivre) mi ho v komentáři pochválila (Andrejko děkuji), tak jsem názorově změkla a teď se sama moc těším,jak bude ve finále vypadat ... Držte mi palce.

                                          Toto je druhé patro pece


                                          Toto je první patro pece

3 komentáře:

  1. Margi, máme stejnou pec a vím, co to je, čekat a otevřít! Poprvé minulý týden mi rupla slepice a rozbila mi dvě ovečky, beránka a ptáčka :-( tak že vím ...už se bojím každé otevření :-) ... tak držím palce, já budu zítra přežehávat! Tak Děj se vůle Aláhova, jak říká moje teta :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,jj, je to tak, taky se vždycky děsím, jak to dopadne, fakt je, že v tomhle ohledu jsem moc "úhynů" neměla, ale každej stojí za to, jde pryč celé patro, viď. To pak smutním. No nic, hlavu vzhůru, my to dáme! I Tobě držím palečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jsem netušila co to je a co se děje,a také ,že to může takhle rupnout...to bych se také bála.Přeji at´se Ti daří bez nehod! Daja

      Vymazat