středa 2. května 2012

Květináče + ostatní

Ahojky všem,

mám teď nějaké květináčové období, asi mě inspiruje to jaro, kdy sázíme a sázíme, co se dá ... A jak píše Evík na svém blogu, že květináčů není nikdy dost (dodávám taktéž květinek do nich ...), tak s ní musím jen souhlasit.
Inspirována výrobou antického květináče na zakázku, jsem ponechala ozdobný motiv ("sušenka") a vyrobila jen tak sérii 3 různých květináčů s tímto, mým oblíbeným, motivem sušenky. Samozřejmě je každý květináč sám za sebe, ale dohromady vedle sebe jsou nejhezčí. Dva z nich (zleva) jsou už po přežahu (prvním výpalu), ten třetí se ještě suší. Necháme s překvapit, jestli přežije ... Bylo teď dost horko, a tak jsem mu nedopřála se sušit, ale pěkně se potit pod igelitem, aby mi nepopraskal .... to bych fakt nerada .....





Ještě bych se ráda vrátila k ocenění, které jsem získala od Šárky (saramarblog.blogspot.com). Něco o sobě jsem už napsala v dřívějším příspěvku a ještě jsem měla ocenit dálší blogy já. Koukala jsem na některé mé oblíbené blogy a již tam toto ocenění taky doputovalo. Tak jsem se, s dovolením, nechala ispirovat Vámi a věnuji toto ocenění dále tomu, kdo si ho stáhne. Ve své podstatě by to tak (z mého hlediska) mohlo být, já totiž vlastně  obdivuji všechny blogy, resp. obdivuji všechny z nás, kdo si dokáže najít čas si blog vést, pečovat o něj, poskytovat inspiraci dalším a ještě k tvořit. A  Šárce ještě jednou děkuji!



mějte se krásně
Margit

1 komentář:

  1. no jo to se někdo má, že umí...a kdo neumí, tak čumí a musí květináče kupovat :-D..jsou fakt krásné, povedly se ♥♥♥

    OdpovědětVymazat