neděle 13. května 2012

Víkendové úlovky ...

Hezký nedělní podvečer, ještě jsem vám neukázala, co jsem si koupila minulou sobotu na blešáku. Pravda,  některé už v nějaké podobě už vlastním, ale, dle mého, těchto věcí není nikdy dost, zvlášt pro takovou vetešnici, jako jsem já. (naštěstí i místa je zatím dost :-) )

Nejlepším úlovkem je pro mě mísa s lvími hlavami (mám ji už i v menším vydání), ale tato je větší a skvostná.
Pro manžela (aby nebyl tak smutný :-) ) jsem koupila krásný kovový zámek s klíči, ten bude určitě zavírat naše staré kované dveře nebo nevím...






No a níže můj úlet, nebojte, nezbláznila jsem se a malířkou nejsem, ale prostě mě to totálně uchvátilo ... Můj muž už to za ten týden "rozchodil", a tak jsem už našla odvahu tento malířský stojan umístit z garáže do domu, ještě, že je kam, kdyby nebylo, tak by mi to asi tak lehce neprošlo ... Nevím, jestli je to na fotce vidět a poznat (nejsem vůbec dobrý fotograf), ale stojan je samozřejmě starý, i pevný a bytelný a lehce ošpiněný barvami a mě se to líbí. Stojí pod schodištěm a na něm bydlí zatím obraz, ale dokážu si představit místo obrazu pěkné zrcadlo.








A taky vám ukážu jezírko - kyblík s mojí keramickou rybičkou. Tyto rybky jsem dělala už v loni a skoro každý, kdo k nám přišel, se ptal, kam třeba s nimi ... Tak jsem už tenkrát vytvořila tento kyblík + mám ještě plechovou vanu jako jezírko a tam mám rybky na kovové tyči 3, to aby byla představivost ... Zajímavé je to, že já mám ve vaně rybičky různých barev a zákazníci si vesměs kupovali barvy stejné, resp. zejména modré.
 ( to ale až pak, co jsem je sama naaranžovala) To jen, že mě vždycky baví sledovat a zjišťovat, kdo má jaký vkus ....

Mějte se krásně...
Chci sluníčko !!!  a teplo!!!

Margit

4 komentáře:

  1. Tedy to jsou krásné úlovky:-) a pokud je ten zámek funkční, tak to je taky super:-) pěknou neděli přeji. Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. To je paráda!!!!!Suprovní ůlovky....co bych za to dala kdyby jsem někde mohla zavítat na pořádný blešák...zase něco ulov moc mě to baví,Daja

    OdpovědětVymazat
  3. Margitko, krásné úlovky. Hezký vstup do nového týdne ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Margit ,já jsem proti Tebe břídil ale tu šišku zkus vystužit dovnitř drátem a po zavadnutí jí můžeš i vytáhnout a vypálit ,je to teď IN sortiment je škoda,že jí neděláš,drž se vše Ti vyjde cítím TO ...Daja

    OdpovědětVymazat