pondělí 7. května 2012

Od všeho trochu ...

Ahojky všem,
dneska to vezmu zeširoka

+ .... zase ty úspěšné keramické koule. ... Paní má žlutou fasádu domečku a černou střechu a dosud nabízené koule z hnědé a červené hlíny se jí nehodí. Chtěla by "žluté", lekla jsem se, že myslí žluté glazované, to bych asi nedoporučovala, ale nakonec něco jako pískovec. No jo, ale hlína je hlína a pískovec je pískovec a mé možnosti jsou jaksi omezené. Napadlo mě zkusit vypálit kouli jako vzorek ze světlé hlíny prostě tak a ono to docela jde. Koule vypadají jako "pískovcové", mě osobně výsledek překvapil a objednavatelku taky. Takže je pro ni zkusím ve všem velikostech, co mohu. Vyfotila jsem tu jednu i pro vás a jak fotím, tak mi přišlo, že se dá krásně kombinovat s koulemi ostatních barev, naopak mě se to líbí víc. No posuďte ...

P.S. musím trošku vylepšit můj e-shop, píšete, že obrázky nic moc, zatím to řeším, že  posílám mailem fotky jinak, takže postupně vylepším. Samozřejmě platí, že co fotím   na blog, mohu vyrobit i pro vás.


+ podívejte, jak jsou květináče z minulého příspěvku "vyfešákové"


+ šneka na zakázku jsem vám v jednom z minulých příspěvků ukázala, paní chtěla většího, než byl ten v galerce. Vyrobeno (fotky znáte), vypáleno. Byla jsem s výsledkem spokojená, a tak jsem se těšila, co na to kupující. No, dopadlo to tak, že paní si mého šneka vzala, líbil se, ale původně chtěla ještě většího. Já jsem naopak měla pocit, že nesmí být zas tak veliký, protože mi to trochu hraničí s kýčem, ale zase se ukázalo, že každá z nás má jiný vkus, jinou představu a to je zase na druhou stranu děsně super. Nedalo mi to, a zkusila jsem tedy pořádného šneka - chlapáka ....Ale dal mi zabrat, jako forma na krunýř mi posloužil fotbalový míč.


+ včera jsem zase neodolala a spěchala na blešák, no naštěstí jsem jela větším autem a mohla si koupit a odvézt něco takového zvláštního, trochu pro "silné povahy", jak prohlásil můj muž a myslel tím sebe, jako že ze mě skončí " v nebi", hold zhluboka dýchat je taky někdy zdravé (jako že to rozdýchává ještě teď) :-) Ale nebojte, zase tak hrozný to není , ukážu příště.

Mějte se krásně a přeji nám všem, ať moc neprší ... Margit

1 komentář: