úterý 15. května 2012

Vykrajovaná koule

Dobrý večer, tedy spíše asi už noc ....

dnes vám ukážu vykrajovanou kouli, která mi tedy, jako amatérovi, dala zabrat a i tak je a bude výsledek dost nejistý.
Přišla k nám do galerky paní s časopisem v ruce a už mi bylo jasné, že nese předlohu ... Taky že jo. Jde o časopis Flora (mimochodem - myslela jsem si, že časopisy o zahradě mám zmáknutý, ale tohoto jsem si jaksi nevšimla ), kde byly k článku o zahradě ukázány i zahradní dekorace a to keramické. Kromě jiných, krásných i něco jako koule - a to vykrajovaná nepravidelnými otvory. Časopis si půjčila moje kolegyňka, zkusí udělat kouli taky a po svém, a vzhledem k letitým zkušenostem ji zmákne určitě lépe než já. No a tak jsem ji tvořila po svém. Na trhu už jsem něco podobného prodávat viděla, takže jsem asi věděla (nebylo těžké odhadnout), o co jde. Velikost - cca fotbalový míč - to aby v zahradě vynikla !
... byl to nápor na mou nervovou soustavu, nedařilo se, první pokus totálně ztrozkotal (viz foto), při druhém se mi zkutálel míč s hlínou na zem, takže zase nic a až ten třetí pokus "nějak" dopadl. Koule je jaksi nepravidelná, ale jak já tvrdím, v umění to nevadí :-). Teď ji hezky suším pod igelitem a trnu, aby mi nepopraskala, protože nějaké trhlinky, to jak jsem nožem vyřezávala, vidím ... Držte mi palce!

Mějte se krásně
Margit






5 komentářů:

  1. ....já Ti držím úplně všechny palce, i ty na noze!!!! Budu se těšit na výsledek, věřím, že koule vydrží! Jinak bych Ti poradila kouli z novin, noviny v peci vyhoří (to jsou rady, které mi dala ZM) Já mám udělanou formu ze sádry a dělám v ní veškeré koule, které potřebuji, jukni na blog http://janakonigova.blogspot.com/search/label/Ryby a tam jí uvidíš, pracuji s ní velice často, udělám polokoule a po zavadnutí je slepuji, pro mě nejrychlejší koule...

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá dost dobře..doufám, že se povede, byla by to škoda :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Margitko ,také Ti držím palečky,je to člověku líto když se nedaří...ale tá poslední určitě přežije a udělá Ti velkou parádu ,Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Margitko, vyzvedni si u mne ocenění.
    IVA

    OdpovědětVymazat