pondělí 21. května 2012

Ocenění a jiné " keramické" informace

Moc vás všechny zdravím,

dnešní příspěvek musí začít poděkováním Ivě (Kaiva) za ocenění, které mi poslala. Milá Ivo, děkuji moc, jsem moc ráda, že se Ti můj blog líbí.


....  další fotky ukazují moje minijezírko, resp. plechovou vanu s trochou kamení, vodními rostlinami a samozřejmě, jak jinak,  keramickou ozdobou v podobě oblíbených rybek. 



... tady pohled na takové naše sezení, je to taková naše relaxová bokovka, je odtud krásný pohled na dům a zahradu, a proto tu ráda sedím u kafe, i když je to od domu "trochu z ruky", a tak někdy, než sem s hrníčkem kafe dojdu, mám ho z polovic vylité :-)


konečně mi taky něco začíná kvést ... clematic...


... a tady foto koulí, co mám tak různě jako zápichy






... v jednom z minulých příspěvků jsem ukazovala "výrobu šneka" na zakázku. Vyrobený šnek se líbil, ale představa byla ještě trochu jiná a to ještě většího šneka. Snad paní zákaznici překvapím, když jí znovu pozvu do galerky na obhlídku dalšího mého pokusu, a to na maxišneka. Jeho výška je cca 24 cm, tak pevně doufám, že už bude dostačující. Níže na fotce je šnek už po 1. výpalu, takže je veliká šance, že se povede. Ten prcek vedle míče a maxišneka sloužil prvotně jako vzor.

Mějte se všechny moc krásně!
Margit

2 komentáře:

  1. Krásný fotky a ty zápichy jsou suprový. Měj se hezky. Slávka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherně vyzdobená zahrada, krásné rybky a kouzelné posezení.

    OdpovědětVymazat